Alla inlägg under december 2012

Av Joakim Torbing - 13 december 2012 01:10

Vilken underbar dag.. Inte alla som kan åka till jobbet trötta och lite hängiga och väl där fylls man av energi av sina underbara kollegor. Asså Incontro måste vara Sveriges ödmjukaste och mysigaste krog. Bara älskar att jobba där!!

Av Joakim Torbing - 11 december 2012 21:43

Fan vad trevligt ledig en tisdag.. Vad har man gjort då.. Tränat, handlat, hätat frugan, hundvakt och pysslat hemma.. Men nu blir det allt lite kvalitetsmys med älsklingen :)

Av Joakim Torbing - 11 december 2012 15:59

Så jävla trött på en del vakter som beter sig som idioter bara för att dom kan. Självklart är 90% av alla ordningsvakter bra men det är dom övriga 10% jag tröttnat totalt på. Och att dom har sitt kodex att alltid hålla varandra om ryggen. Ser jag en kollega göra fel så rättar jag ju han. Jag låter ju inte gästen fara illa. Nu talar jag om vakterna på Grand hotell i Borås. Asså sämre servic och första intryck kan man nog inte ge. Ok att folk är idioter men dom är iaf fulla ni är nyktra och på jobbet.. Förstår att vaktchefen blev utslängd ifrån polisskolan!!

Av Joakim Torbing - 9 december 2012 15:07

Ja så här i juletider blir det inte mycket skrivandes då man mest jobbar, tränar, äter och sover.

Samt att man träffat världens bästa tjej.

Tänker inte klaga på snö och kyla utan bara acceptera att den finns. Så igår bar det ner till byn för lite shopping. Och med Armani från topp till tå blev det sedan en sväng ut på krogen för att möta upp tjejen och säga grattis, då hon fyllde år. En underbar kväll blev det!! Nu blir det gym och sedan soffläge..

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards