Alla inlägg under september 2012

Av Joakim Torbing - 30 september 2012 21:49

Fikat, sovit, myst, hängt med bästa tjejen, ätit och nu lite godis framför tv :)

Av Joakim Torbing - 30 september 2012 11:47

Ja då va det äntligen söndag och sjukt skönt att va lite ledig.
Helgen va helt sjukt bra på jobbet, en massa bokmalar som halsade röövin i mängder. Idag blir det mest soffan och lite nät shopping. Skor, träningsläger och lite tischer ska inhandlas :)

Av Joakim Torbing - 28 september 2012 12:01

Julafton kom tidigt i år :) iPhone 5 shit asså vilken lur :)
Samt att man imorgon Ska kolla hus i Örgryte :)
Nu blir det ner och jobba på Incontro som lätt är det bästa jobb jag haft. Sjukt jobbigt att man vart ledig 5 dagar :( Men nu blir det åka av.. Har ni inte vart där tycker jag verkligen ni ska gå dit.. Grym service och bara trevligt folk som hänger där ;) Ses ikväll

Av Joakim Torbing - 27 september 2012 18:26

Då har man vart ledig några dagar och mest ägnat sig åt träning. Så ikväll blir det fest i Borås.. Startar med att kolla cocktail kunskaperna på bara, för att seda dra vidare till Tonic och kolla järn utbudet.. Sedan tar vi nog en avstickare till Vinci och vimmel innan vi avslutar på XoY :) Kommer bli en blöt afton :)

Av Joakim Torbing - 26 september 2012 10:11

Fan idag blir en bra dag. Först ska jag träna +65:or på gymmet sedan blir det mat och vila innan min egna träning.. Avslutar dagen i Göteborg med en öl och lite onsdagsklubb. Nu köööör vi all in!!!

Av Joakim Torbing - 25 september 2012 11:03

Idag så jobbar vi med välgörenhet. Lyckades få tag på en i-21 tröja samt Jonas jerebkos Detroit tröja. Hoppas dom kan i bringa några kronor till min vän som bygger en skola i Afrika.

Av Joakim Torbing - 24 september 2012 22:06

Måndag är min absoluta favorit dag!! Efter en välbehövlig sovmorgon blev det en sväng ner på stan för lite höst shopping och en god pizza på favvo haket. Efter det drog man hem bytte om och upp till gymmet. Tuttmåndag och lite box :) Detta avslutade vi med en fika med min älskade vän Alexandra.. Nu blir det tv och lite godis innan sängen kallar...

Av Joakim Torbing - 22 september 2012 14:40

Igår va vi ett gött gäng som erbjöd ett gött häng. Gick lite mojitos igår ;)
Måste påpeka vilken skilnad det är på götet och boringås.
Hade kanske 400 gäster igår och inte en enda "mupp". Sist på Grand hade jag 200 gäster och minst 50 "muppar", hmm.
Gött med nytt jobb och massa nya saker att ta in.. Nu ska man bara hitta boende i stan :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<<
September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards