Alla inlägg under oktober 2012

Av Joakim Torbing - 31 oktober 2012 16:25

Efter att kommit hem kl 02 och sedan försökt peppa en vän över telefonen så somnade jag vi 03.30 Klockan ringde 9.30 i morses och då bar det av till gymmet för att ta han om ett gäng pensionärer. Efter det körde jag och Anton lite rygg. Sedan va det dax för nästa uppdrag, hämtade x och drog till han för att tanka musik inför lördagens dj set på Tonic. Nu väntar jag på en dam som förhoppningsvis vill ha min lya så jag kan dra till Göteborg på heltid :) Så håll tummarna ;)

Av Joakim Torbing - 30 oktober 2012 12:39

Efter en sjukt bra måndag med träning och jobb uppe på gymmet. Drog vi hem för en go mysfika med Alexandra på Plaza. Varm choklad och massa skvaller. Men fick botat min Alex abstinens iallafall :) Nu blir det jobb på Incontro där vi serverar stans godaste cocktails?

Av Joakim Torbing - 28 oktober 2012 15:01

Efter en helt underbar fredag och lördag med massa stammisar ifrån mitt gammal jobb tog vi oss tillslut hem till Bor(ing)ås. Satte mig i bilen 04.00 hemma 04.28 gick antagligen lite fort men jag hade ju bråttom :) Söndagen började vi med lite morgonmys och sedan upp till Anton som vart sket full igår och krossat rutan på altandörren för att komma in!! (Nycklarna glömde han på förfesten) försökte få med han på lite träning, men det va ju dödsdömt :( Så nu blir det upp och mosa ben själv för att sedan gå på bio med en riktig pudding ;) Hoppas alla haft en lika bra helg som mig!! Puss på er :)

Av Joakim Torbing - 26 oktober 2012 03:06

Asså varför e ni så veliga. Ja ja det ena verkar ju leda till, nått annat :)
Efter att vart sjukt besviken och planerad ensamm kväll framför tv:n, så hände det. Kanske en av do mysigast kvällarna på länge!!

Av Joakim Torbing - 25 oktober 2012 13:39

Efter att en underbar sovmorgon drar vi nu till stans bästa kebab hak och drar en frulle. Sedan en sväng upp till gymmet för lite disco-träning. Pattar och biceps ska mosas ordentligt. Sedan vankas det middag och bio :)

Av Joakim Torbing - 25 oktober 2012 00:45

Va full jag blir av kaffe dom när jag druckit en massa innan..
Hahahahahaha

Av Joakim Torbing - 24 oktober 2012 01:07

Då har msn precis slutat jobbet. Helt sjukt när chefen kommer och säger
- du det kommer 400p och ska dricka lite om 1,5 timma. Asså bara så du vet..
Gissa om jag blev stressad!! Fast 1 timma senare kom en bartender och två extra plock :) Gud vad jag gillar chefer som tänker :)
Nu blir det lite sömn innan jobbet kallar igen. Så köss och gonatt!!!

Av Joakim Torbing - 22 oktober 2012 13:46

Swedbank sjuhärad måste va landets största skämt. Otrevliga, ohjälpsamma, långsamma och helt overkliga avgifter.. Jag är glad att det inte är en bank jag använder mig av mer.. Ica bank eller Nordea är det som gäller i ni. Värld iaf :)
Nu blir det gym och lite squash innan vi tar långfika på stans bästa café. Nämligen café viskan :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17
18
19 20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards